Persoane interesate

joi, 9 august 2007

Traiesc

Traiesc doar ca sa-mi gasesc prietenul
Care sa ma poata face fericita,
Sa-mi iubeasca zambetul si ochii
Dar sa-mi impartaseasca si lacrima
Lasand-o sa curga si pe obrazul lui...
Ochii mei albastri varsa picuri de roua
Asupra pamntului insetat de truda si suferintza.
Recunosc,sunt eu,dar un eu imbracat in masti si mantii
Care acopera adevarata mea fatza...
Sufocandu-ma cu grautatea dureii lor.
Poate nu e nevoie sa ma ascund
Si sa mint,e doar scena mea ,lumea mea in care traiesc
Si pe care o traiesc
Insa ea imi smulge sufetul si uneori trupul
Smulge viata din mine
Si o arunca in adierea salbatica a vantului
Nepasandu-i ca e ceea ce am eu e mai bun...
Dar sangele meu arzand tot mai spera la tine...
Iubeste-ma asa cum sunt...

Niciun comentariu: