Persoane interesate

vineri, 9 iulie 2010

Psalm

DOAMNE CAT VOI TRAI TE VOI RUGA
SA IMI PAZESTI OSUL SI CARNEA.
SA IL OCROTESTI CU OCHIUL TAU SFANT
SI NICIO URA SAU RASCOALA
SA NU-I TULBURE COPILARIA.
MANA TA PUTERNICA SA-I CREEZE DRUM SI CALE
SPRE O CALDA ZARE,
TESUTA CU FIRE DE ROUA
SI PANZE DE BRUMA.
ADUNA-I TU GRIJILE
SI NU LASA SA IL NAPADEASCA DURERILE
PENTRU CA OSUL MEU SI CARNEA MEA,
SUNT RODUL INIMII SI AL FIRII
ADUNATE-N TRAISTA BIRUINTEI.

Un comentariu:

R.A.I. spunea...

Hello, amica!
Frumos psalm!
citindu-l m-a apucat melancolia. mi-am amintit de perioada in care si eu scriam psalmi. dar, de! rigorile estetice si stilistice ale poeziei "de-adevaratelea", mi-au impus sa renunt la stilul acesta de poezie.
sfatul meu pentru tine:
mergi mai departe pe linia asta!
pentru mine deja cred ca e prea tarziu. sau...