Persoane interesate

duminică, 26 decembrie 2010

Din ale vietii

Doamne ce nu imi plac oamenii prefacuti,plini de sine si rautaciosi,bine a spus cine a spus ca ochii unui om zic multe despre el.Asa ingusti suntem de multe ori ca nu ne dam seama ca viata aceasta trece pe langa noi ca vantul si noi nu facem altceva decat sa ne uram si razboim unii cu altii...trist dar real.Vesnic imi spun ca noi voi mai avea incredere in nimeni dar mereu repet aceeasi greseal, este un citat care zice asa¨arunca-ti painea pe ape si dupa un timp o vei gasi iarasi...¨.Imi place sa cred in el stiind ca paine pe care am aruncat-o nu demult o voi regasi candva poate in marea indepartata,asa ca atata timp cat raman om voi continua sa imi arunc paine pe apa chiar daca unor li se va parea o mare prostie.

Niciun comentariu: