Persoane interesate

miercuri, 20 iulie 2011

In Vale

Eu-''La urma tot a rasarit soarele azi'!(Al final salio el sol)
Asistenta medicala-"La urma mereu rasarele soarele,katy"!(al final siempre sale el sol,katy)

Pentru moment nu mi/am dat eu bine seama ce am zis,dar meditand la fraza aceasta chiar atunci cand am fost gata din toate punctele de vedere am vazut ca oricat ar fi norii de grei si multi,soarele tot rasare si ca in viata trebuie sa coboram si prin vai ca la deal ne/ar fi mereu bine.
Har Domnului in in vaile astea reci si intunecate mai apare cate un suflet bland,parca trimis de sus si iti da curaj sa urci mai departe.
In ultimel trei saptamani am avut ocazia sa stau in vale si inca sunt tot aici,incerc sa urc dar fac pasi tare marunti si eu i fetita mea,ideea e sa am rabdare.Am avut momente cand vroiam sa ma zvocesc in plans,recunosc, dar la ce folos?ca o mamica trebuie sa fie tare si oricum toate trec si raman cu amintirea sau cu o cicatrice,si a plange e omeneste,dar eu stiu in cine cred si ca El daca asa a zis poate muta munti ce mai grei pentru mine numai rabdare sa am,ca daca totul iti merge bine uiti de multe,dar valea asta de care eu vorbesc te face sa te vezi asa cum esti si unde esti ca depinzi de cineva si ca sufletul cu cat e mai ranit si cicatrizat cu atat e mai curat si modelat.Cu totii trecem pe aici insa nu toti realizam de ce am ajuns la etapa asta,de aceea exista ''neoameni'' cum zic eu ca au ocolit vaile sau ca nu le/au luat indeajuns in seama.

Niciun comentariu: