Persoane interesate

duminică, 18 septembrie 2011

Incet dar foarte incet devin ucigas,
incerc sa-mi inec eul
il acopar cu ce pot,
dar el se tot zbate dupa aer
are ochii rosii de furie
nu ar vrea sa-l inving
dar stiu ca numai asa pot deveni om,
nu om pamantesc din sange si carne
ci un fel de melodie demult apusa
pe care inca o mai fredoneaza doi sau trei.
As scrie despre zmei si cum e a iubi
litere stacojii,
dar ce folos daca ele
doar mi-ar ingropa sufletul in umbra
si mi-ar umfla eul cu orgoliu,
astfel ca decid sa imi iau armele
si sa ucid stihiile si urgiil
pentru ca nu apartin nici lumii
nici furtunii si nici tenieblelor
eu doar trec prin viata ca lumina prin ceata
si ca raza ei dureaza doar putin.

Un comentariu:

R.A.I. spunea...

draga mea, am nevoie de numele tau real
vreau sa te dau exemplu intr-un eseu
e ceva serios.