Persoane interesate

duminică, 23 septembrie 2007

Aripi

Ma trezesc dimineata,ma uit in oglinda,
Si tot eu sunt...la fel de tanara,vie si poate zambareata,
Imi zic :azi e o noua zi
Plina de suprize
Una si mai ciudata decat cealalta...
Incep sa imi caut lucrurile,hainele,
De altfel ma pregatesc pentru ziua cea noua...
Mi se pare ca nu pot sa mai ating nimic,nu-mi stau in maini...
Si ca dragii mei nu ma zaresc,ma intreb oare de ce sunt asa de tristi,
Continuu sa cotrobai printre lucruri dar parca au disparut,nu le mai zaresc locul.
O voce din cer imi sopteste:"uita-te in spate"!
Pana acum nu mi-am observat haina alba
Si ca mi-au crescut aripi pana dincolo de nori,
Sunt inger...m-am schimbat...nu mai traiesc aici
Apartin lumii de care imi era dor si la care visam asa de mult.
Acum, imi voi cauta zilnic perechea de aripi potrivita
Imi voi cauta nimbul cel mai stralucitor
Si roba cea mai frumoasa...
Voi cutreiera pamantul si Universul
Si le voi purta de grija iubitilor mei,
Pentru ca acum, sunt inger,
Si ingerii ,nu plang si nici nu mor.

Niciun comentariu: