Persoane interesate

vineri, 13 iulie 2007

Atunci cand eu……..nu voi mai fi……


Doamne asa cum stam,noi amandoi ,in lumea mea moderna
Ma tot gandesc ca
Eu am ajuns sa traiesc zilele din urma.
Stiu k nimeni nu ma intelege
Si nici macar nu pricepe
Eea ce eu si cu tine stim….
Ca poate intr-o zi
Cand Tu vei hotara
Noi,doar cativa,vom pleca Acasa,la tine.
Voi lasa aici tot ce tine de mine……
Hainele mele vor sta tot asa cum eu le-am pus….
Cana din care am baut nu va mai fi ridicata
Cartile pe care le-am cicit vor sta de-acum
Cuminti pe raft,pline de praf..
Poate pana si casa imi va duce lipsa….
Dar Doamne ,poate daca oarecumva,
Nu i-ai lua si pe cei dragi ai mei
Te rog,ca a II-oara cand vei reveni
Sa ii aduci si pe ei cu tine
Ca sa fiu implinita
Stiind ca tu stii cel mai bine
Cum ecel mai sanatos pt.mine.


Niciun comentariu: