Persoane interesate

sâmbătă, 28 iulie 2007

Iubire oarba...

Crede-ma, ti-as spune ca te iubesc,insa stiu ca ar fi mult prea repede...
Mi-ai spune ca nu poti iubi un om fara macar sa-l fi vazut vreodata,
Dar atunci spune-mi,de ce imi intelegi sufletul?
Si de ce imi soptesti exact cuvintele de care am nevoie.
Poate in tine imi gasesc alinare
Si urechea ta e filtrul prin care- mi trec durerea.
As vrea sa te privesc in ochi
Si sa-ti vorbesc fara cuvinte,
Sa te imbratisez si sa te sarut.
Oare chiar nu vezi ca ma sfasii in bucati in fata ta?
Si ca ori de cate ori imi spui
Ca trebuie sa iubesti,imi sangereaza inima...
Oare de ce mi-a fost data sa te cunosc
Daca tu,nici macar nu poti fi vazut de mine?
De aceea te rog,nu-mi frange inima
Deschide-ti mai bine ochii
Si observa ca eu tin la tine,
Chiar daca risc sa ajung o adiere de vant.

Niciun comentariu: