Persoane interesate

joi, 13 decembrie 2007

Rezultat


Trupul meu acoperit de toate ciudateniile pamantului,
tanjeste sa cuprinda ideile egale
cu laturile unui suflet la fel
de imperfect ca si al meu.
Inca mi-e teama de intuneric
asemenea unui copil,
care de abia asteapta sa revada o raza de lumina.

Ochii mei,acum
paraleli cu unda clara
a soarelui de dimineata,
zaresc toate meridianele dragoste.

Inima,plamanul si sangele-mi
curgand,calculeaza fiecare
secunda celulara a organelor mele imbatranite.

Sunt o umbra de nimic
intr-o lume la fel de efemera si trista
precum e cerul acoperit de nori,toamna.

Acum nu mai stiu daca bucuria e tristete
sau daca recele pe care-l simt e cald.
Poate simturile mele s-au inversat
ca doi poli,care au ajuns sa se atraga la infinit.
Viata mea e inainte de real si ireal,
o vesnica fractie a unei ecuatii fara rezultat.

Niciun comentariu: